روزنامه نگاری

گزارش های تکنولوژی های ارتباطی

روزنامه نگاری

گزارش های تکنولوژی های ارتباطی

جلسه ی شیشم

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ
امان از دست تو و چهره ی خواب الودت دانشگاه ...از همان بدو ورد با دیدن خمیازه حراست دانشگاه داد میزدی خواب خوووواب ...
نه یزارید ی جور دیگه من نگاه کنم ...برای بازنگری در صبح دانشگاه باید رفت سلف دانشگاه و املت خون را که پایین امده تقویت کرد .. پس از بازگشت دوباره انرژی .. اینبار خودم برای باز شدن در اقدام کردم و سرجایم نشستم ...این جلسه با شبکه های تصویری جذاب مثل skype اشنا شدیم ...جدا از جذابیت ارتباط تصویریش صرفا بخاطر استیکرای جذاب و جدیدش شیفته ی ان شدم ...استیکرهایی که به خوبی مفهوم را میرساندو باعث میشد از ته دل بی مورد بخندم ..هرچند بخاطر کندی اینترنت موفق به هیچ نوع تماس تصویری نشدم و چون هیچکس از کانتکت های گوشی بنده هم در این شبکه عضو نبودن ..بنابراین خیلی زود به فراموشی سپردمش :(
استاد این جلسه تعدادی از بچه ها رو مسول بررسی کارهای بچه ها کردند واز بچه ها خواسته شد که در هریک از شبکه های گفته شده عضو شوند و لینک ان را در وبلاگ خود قرار دهند و همچنین ویدیویی ضبط کنند و براساس گروه بندی یا به صورت فردی ان را در یوتیوب قرار بدهند و همینطور درست کردن پادکست و گذاشتن ان در ساندکلاد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
مریم شادی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی